Hur ändrar eller avbryter jag min order?

Din order kan bara avbrytas om den inte har packats och skickats. Om den har skickats måste du skicka ordern i retur. Så snart vi har tagit emot returen, återbetalar vi din order.

Tyvärr kan vi inte ändra din beställning när den är placerad. Om din beställning inte har bearbetats av vårt lager, kan vi avbryta och återbetala din beställning, så att du kan lägga en ny order för rätt artikel (er).


Min beställning saknas, är skadad eller ofullständig

Om din order saknas, vänligen kontakta kundtjänst.

Observera att en leverans kan ta upp till 5 arbetsdagar.
Utländska leveranser kan ta upp till 14 dagar att levereras.

Om din order är skadad eller felaktig, vänligen kontakta kundtjänst inom 7 dagar efter leverans.

Om din order är ofullständig, vänligen kontakta info@filofax.se.


När får jag min order?

Observera att en leverans kan ta upp till 5 arbetsdagar.


Hur byter jag min order?

Tyvärr kan vi endast byta produkter som är reklamerade.

Om du beställde fel produkt, vänligen skicka den i retur. Du är välkommen att lägga en ny beställning.


Hur får jag en återbetalning?

Om du ej är nöjd med din produkt har du rätt att returnera varan inom 14 dagar utan att behöva ange skäl. Öppet köp i 14 dagar gäller från den dag, som du har tagit emot varorna.

Vi återbetalar din order så snart vi har fått returen. Vänligen notera att det kan ta upp till 5 dagar innan pengarna är på ditt konto.


Internationell retur av order

För varor som levereras till en internationell adress, vänligen returnera din beställning i sitt ursprungliga skick och förpackningen till returadressen.